Ukoliko je zainteresiran, kupac može ostvariti svoje pravo na odustanak od ugovora (povrat robe) s prodavateljem u skladu s važećim zakonskim propisima Republike Slovačke. Međutim, kupac može vratiti robu kupljenu na web stranicama www.timestore.hr u roku od 30 dana od dana primitka robe. Nakon naknadne dostave zahtjeva za odustajanje od ugovora od strane kupca, kupcu će biti vraćena novčana sredstva u punom iznosu robe koja je bila predmet zahtjeva za odustajanje od ugovora. Sredstva će biti doznačena kupcu u roku od 14 dana od dana kada prodavatelj primi obavijest kupca o odustajanju od kupoprodajnog ugovora.
Važno:
Za povrat ili zamjenu neodgovarajućeg božićnog poklona možete iskoristiti našu uslugu produženog povrata robe. Usluga se može dodati u košari i odnosi se na cijelu kupnju. Rok za povrat ili zamjenu robe produžit će se na 60 dana od dana preuzimanja robe.Postupak povrata robe (odustajanje od kupoprodajnog ugovora)
1.) Robu za povrat pošaljite kao paket (ne pouzećem i ne kurirskom službom) poštom na adresu: Packeta International s.r.o – HR post (NSC), (98533452 TimeStore.hr), CANADA 2015 s.r.o., Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, Hrvatska
2.) Ispunite i isprintajte zahtjev za Odustanak od kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu koji možete pronaći na:
Molimo vas da u zahtjevu ispunite sva plava i obavezna polja i to:
1. Ime i prezime, adresa i kontakt (Ime i prezime vlasnika, ali i Ime i prezime naručitelja - navedeno na računu, u slučaju da kontakt nije identičan)
2. Broj narudžbe (Varijabilni simbol)
3. Datum preuzimanja robe
4. Broj fakture (dobili ste u paketu zajedno sa robom)
5. Odaberite želite li vratiti svu robu s računa ili samo dio (u slučaju samo dijela u polje upišite šifru robe s računa, npr. Casio GA-100-1A1ER)
6. Iznos za povrat (iznos za robu ili sve komade robe koju tražite da vratite)
7. Broj računa u obliku IBAN (na ovaj račun ćemo slati sredstva za vraćenu robu)
8. Provjera statusa pošiljke
9. Datum podnošenja zahtjeva, mjesto predaje i potpis
3.) Spakirajte robu za povrat i ne zaboravite u paket uključiti:
- originalni račun kao dokaz o kupnji
- popunjen zahtjev za odustanak od ugovora
- robu u originalnom i potpunom pakiranju zajedno sa svim dodacima (ako su bili dio narudžbe)
Kako pravilno zapakirati robu koju šaljete u e-trgovinu:
- Koristite kvalitetan materijal za pakiranje: Za pakiranje je idealan tvrd i dovoljno čvrst karton ili kartonska kutija. Posebnu pažnju obratite na nepropusnost i otpornost materijala za pakiranje. Vlaga ili istrošenost materijala za pakiranje može bitno utjecati na njegovu sposobnost zaštitite sadržaja pošiljke.
- Koristite odgovarajuću veličinu kutije: Omot pošiljke bi uvijek trebao odgovarati onome što je unutra. Sadržaj pošiljke bi trebao biti fiksiran i unutar pakiranja se ne smije slobodno kretati niti stršiti van.
- Slobodni prostor ispunite materijalom za fiksiranje: Slobodni prostor unutar pakiranja ispunite bilo kojim mekim materijalom, npr. novinama, poderanim kartonom ili zračnim jastučićima. Sadržaj koji se prevozi mora biti fiksiran, roba se ne smije slobodno kretati unutar pakiranja.
- Kutiju dobro zalijepite: Paket zalijepite na način da ništa ne bi ispalo. Najbolji način je lijepljenje u križ. Po potrebi, zalijepite pošiljku i na rizičnim mjestima (npr. spojevi na rubovima).
- UPOZORENJE: ako za transport odaberete omotnicu za pisma, e-trgovina ne odgovara za eventualni gubitak sadržaja. Pravilnik o reklamacijama naših prijevoznika ovakav gubitak ocjenjuje kao neprikladno pakiranje od strane pošiljatelja, a kupac u potpunosti preuzima odgovornost za gubitak.
Povrat robe izvan zakonskog roka nije moguć u ovim slučajevima:
a) roba pokazuje znakove istrošenosti uslijed uporabe
b) roba je bila oštećena
Točan tekst Odustajanja od ugovora možete pronaći na stranici Uvjeti poslovanja u točki 10.