1. Ako je vraćena roba oštećena mojom krivnjom, odbijate li dio cijene robe?
Zakonski određen rok za povrat i zamjenu robe je 14 dana od preuzimanja pošiljke. Međutim, roba se ne smije nositi ili koristiti i ne smije pokazivati znakove korištenja. U suprotnom, imamo pravo na odbitak postotka od cijene koji će se odrediti nakon što fizički zaprimimo robu.
2. Čemu služi vodootpornost sata?
Vodootpornost predstavlja otpornost sata na vodu i vlagu. Standardno se mjeri u atmosferama (ATM), barima ili metrima. Odražava stupanj do kojeg određeni sat može odoljeti prodiranju vlage ili vode u unutarnje dijelove. Ako proizvođač navede da je sat otporan, na primjer, na tlak od 5 ATM, to ne znači da ga možete nositi pri ronjenju na dubini od 50 m. Ispitivanje vodootpornosti sata provodi se u mirnim uvjetima, bez izlaganja struji ili drugim vanjskim utjecajima.
- Vodootpornost sata 30 m / 3 ATM - otporan na vlagu u zraku i kišu.
- Vodootpornost sata 50 m / 5 ATM - otporan na pranje ruku i posuđa ili tuširanje.
- Vodootpornost sata 100 m / 10 ATM - otporan na plivanje, ronjenje bez opreme i razne vodene sportove.
- Vodootpornost sata 200 m / 20 ATM - otporan na ronjenje s aparatom za disanje.
- Vodootpornost sata od 500 do 1000 m / 50 do 100 ATM - profesionalna kategorija za sigurno duboko ronjenje.
3. Gdje mogu pronaći upute za kupljeni sat?
Upute za kupljeni sat, kako bi se uštedjeli prirodni resursi, također se šalju e-poštom, ne u tiskanom obliku. Ipak, može se dogoditi da sustav automatski ne dodijeli odgovarajuće upute danoj e-mail adresi. U tom slučaju kupac ih neće zaprimiti. Međutim, slobodno nas kontaktirajte i poslat ćemo ih e-poštom.
4. Hoću li dobiti jamstveni list za robu?
Jamstveni list za robu nije priložen. Kao jamstveni list kupcu se dostavlja račun za kupljenu robu.
5. Hoću li kod kupnje dobiti potvrdu o autentičnosti?
Kao prodavač ne izdajemo takav certifikat, stoga se ne isporučuje s proizvodima. Moguće je da drugi prodavač izdaje ove certifikate, ali mi to ne činimo. Originalnost možete provjeriti u ovlaštenoj trgovini danog brenda ili u ovlaštenom servisnom centru.
6. Hoću li kupljenu robu dobiti u originalnom pakiranju?
Svi proizvodi dolaze u originalnom pakiranju jer smo ih kao takve zaprimili izravno od dobavljača.
7. Imate li fizičke trgovine?
Trenutno imamo samo internetsku trgovinu. Nemamo fizičke trgovine.
8. Je li moguć popust na količinu?
Ne nudimo popuste na količinu, ali možete iskoristiti dobar popust za prvu kupnju ili popust za vjerne kupce.
9. Je li moguća kupnja bez plaćanja poreza – Tax Free?
Nije moguća kupnja bez plaćanja poreza - Tax Free.
10. Je li moguća kupnja na račun tvrtke?
Kupnja na račun tvrtke nije moguća. Specijalizirani smo za prodaju isključivo fizičkim osobama.
11. Je li moguće koristiti uslugu graviranja?
Trenutno ne nudimo usluge graviranja. Kupac može personalno graviranje na proizvodu odraditi kod drugog pružatelja takvih usluga. Međutim, takva se modificirana roba naknadno ne može zamijeniti ili vratiti.
12. Jesu li proizvodi originalni ili imitacije?
Svi proizvodi, koje prodajemo na našim stranicama, originali su europskih dobavljača. Originalnost možete provjeriti u ovlaštenoj trgovini danog brenda ili u ovlaštenom servisnom centru.
13. Jesu li roba koju prodajete nova, nenošena i neizložena?
Svi proizvodi, koje prodajemo na našim stranicama, novi su, nenošeni, neizloženi i neoštećeni. Izuzetak su samo proizvodi iz odjeljka Second Hand jer imaju manje nedostatke, oštećenja koja su točno navedena u njihovim opisima. Oštećenja i greške odražavaju se u cijeni proizvoda.
14. Kada ću zaprimiti povrat novca za vraćenu robu?
Novac za vraćenu robu vratit će se na račun u maksimalnom roku od 14 dana od preuzimanja robe. Obavijestit ćemo vas e-poštom o obradi vašeg zahtjeva.
15. Kako mogu održavati kupljenu robu?
Pravilnu njegu naših proizvoda pregledno smo i konkretno opisali na našim stranicama.
16. Kako mogu pratiti gdje se nalazi moja narudžba i u kakvom je stadiju?
Nakon što izvršite narudžbu, primit ćete e-poštu s potvrdom. E-poštu ćete dobiti i nakon što platite narudžbu i nakon što će biti otpremljena. U e-pošti za dostavu pronaći ćete link za praćenje statusa vašeg paketa.
17. Kako mogu primijeniti kod za popust? Mogu li koristiti više kodova za jednu narudžbu?
Kod za popust možete iskoristiti u prvoj točki vaše narudžbe (u košarici). Stavite ga u bijeli okvir i kliknite na "aktiviraj kod". Korištenje popusta vidjet ćete izravno u narudžbi. Ako je popust nevažeći, odnosno ne ispunjava uvjete za korištenje, crveni tekst će vas obavijestiti o tome. Kombinacija više kodova za popust nije moguća.
18. Kako mogu provjeriti je li moj sat neispravan?
Uvijek slijedite upute za uporabu. Izvucite krunicu i podesite vrijeme. Nakon toga vratite krunicu na položaj 0. Ako je kazaljka za sekunde u pokretu i sat otkucava, sve je u redu. Ako kazaljka za sekunde miruje, motrite kazaljku za minute. Moguće je da je kazaljka za sekunde poput štoperice i zato se ne pomiče. Što se tiče satova na solarni pogon, moraju biti pravilno napunjeni na svjetlu. Isto tako, kinetički satovi obavezno se moraju puniti, u ovom slučaju pokretom, kako bi funkcionirali. Ako nešto nije u redu sa satom, kontaktirajte nas putem e-pošte ili telefona.
19. Kako mogu reklamirati robu?
Za vas smo pripremili detaljan postupak za podnošenje reklamacije na zasebnoj stranici.
20. Kako postupiti kod zamjene robe i mogućeg dodatnog plaćanja, t.j. kod nadoknade razlike?
Pod standardnim uvjetima omogućili smo povrat, odnosno zamjenu robe u roku od 30 dana ako je roba neoštećena i nenošena. Ako prilikom zamjene odaberete jeftiniji proizvod i u obrazac unesete broj vašeg računa, vratit ćemo vam razliku u cijeni na naveden račun. Ako se odlučite za skuplji model, razliku ćete platiti bankovnim prijenosom ili pouzećem - ovisno o obliku plaćanja koji ste odabrali kod izvorne narudžbe.
21. Kakvo je jamstvo za bateriju?
Jamstvo za bateriju nije propisano zakonom. Međutim, kako bismo ojačali i održali dobre odnose s kupcima, nudimo jamstvo za baterije u roku od 6 mjeseci nakon kupnje sata. Kupac može zamijeniti bateriju u jamstvenom roku u provjerenoj urarnici. Za ovu ćemo radnju uplatiti naknadu do 10 eura izravno na račun. Pošaljite dokaz o zamjeni baterije zajedno s brojem računa na našu e-mail adresu info@timestore.hr. Ako sat ne radi nakon zamjene baterije u urarnici, pošaljite nam ga na reklamaciju. Drugi način zamjene baterije je slanje sata izravno nama. Nadoknadit ćemo vam poštarinu do 5 eura, u tom slučaju je zamjena baterije besplatna.
22. Kakvo je jamstvo za kupljenu robu?
Svi proizvodi, koji se prodaju na stranici, imaju jamstvo od 2 godine. Izuzetak su satovi Citizen koji su pokriveni jamstvom od 5 godina. Posebni su proizvodi iz kategorije Second hand. Njihovo jamstveno razdoblje traje 1 godinu - osim oštećenih dijelova koji nisu pokriveni jamstvom.
23. Kakvu dostavu mogu odabrati tijekom narudžbe?
Možete odabrati dostavu putem kurirske službe DPD ili Hrvatska pošta. Detaljan opis svake opcije možete pronaći na zasebnoj stranici.
24. Koji su uvjeti povrata robe?
Zakonski određen rok za povrat i zamjenu robe je 14 dana od preuzimanja pošiljke. Međutim, pod standardnim uvjetima omogućili smo povrat ili zamjenu robe u roku od 30 dana ako je roba neoštećena i nenošena. Produljeno razdoblje povrata može se odnositi na posebne promocije ili narudžbe izvršene u određenim razdobljima – na primjer, prije Božića. Stoga vam preporučujemo da na našoj stranici pratite sve novosti vezane za rok za povrat.
25. Kolika je cijena dostave?
Cijena dostave ovisi o nekoliko čimbenika. To ne ovisi samo o vrijednosti narudžbe, već i o tome plaćate li putem interneta, bankovnim prijenosom ili pouzećem. Detaljan cjenik možete pronaći na zasebnoj stranici.
26. Koliko je vremena potrebno za obradu zamjene robe, otkazivanja i reklamacije?
Pošiljka, koju ćete nam poslati natrag, bit će dostavljena u Packeta International s.r.o – HR post (NSC), (98533452 TimeStore.hr), CANADA 2015 s.r.o., Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Preuzet ćemo robu i dostaviti je u sjedište tvrtke, a onda ćemo postupno obraditi zahtjeve. Od dana dostave do obrade zahtjeva imamo rok od 14 dana. Nakon što obradimo vaš zahtjev, bilo da se radi o povratu ili zamjeni robe, poslat ćemo vam informativnu e-poštu. Financijska sredstva za vraćenu robu bit će prenesena u roku od 14 dana od obrade zahtjeva. Postupak podnošenja reklamacije je isti. Imamo zakonski rok od 30 dana za obradu reklamacije.
27. Mogu li naručiti poklon set ili čestitku s porukom?
Trenutno ne nudimo poklon pakiranje ili čestitke. Robu šaljemo u originalnom pakiranju danog proizvoda koji je zapakiran u kutiji za dostavu.
28. Mogu li osobno doći vidjeti, testirati ili preuzeti robu?
Budući da nemamo fizičku trgovinu, ne nudimo takve mogućnosti. Međutim, ako vam slučajno kupljena roba iz bilo kojeg razloga ne odgovara, možete je vratiti potpuno neoštećenu i nenošenu u roku od 30 dana od preuzimanja robe.
29. Mogu li robu naručiti u inozemstvo?
Robu ne šaljemo u inozemstvo. Međutim, imamo e-trgovine na slovačkom, češkom, mađarskom, rumunjskom, poljskom i slovenskom tržištu. Ako ste zainteresirani za slanje paketa u neku od navedenih zemalja, preporučujemo da izvršite narudžbu putem odgovarajuće e-trgovine.
30. Mogu li se naručiti zamjenski dijelovi, narukvice ili remeni?
Trenutno nije moguće naručiti rezervne dijelove, narukvice, remene i drugo. Ako ste zainteresirani za zamjenske dijelove, preporučujemo da se obratite provjerenom proizvođaču satova na vašem području ili ovlaštenom servisnom centru brenda.
31. Sat se zamaglio, što mogu učiniti?
Zamagljeno je staklo u većini slučajeva sasvim normalna pojava. Radi se o kondenzaciji uzrokovanoj naglom promjenom temperature. Najčešće se to događa s unutarnje strane stakla i zimi, pri prelasku s hladne vanjske temperature u osjetno topliji interijer. Međutim, to također može biti uzrokovano i naglim hlađenjem sata – na primjer, za vrućeg ljetnog vremena nakon uranjanja u vodu. Ako se staklo na satu slučajno zamagli, pričekajte. Može pomoći i lagano zagrijavanje sata, poput držanja na ruci ili nakon što izvučete krunicu. Postoji mogućnost da će višak vlage brže izaći kroz izvučenu krunicu. Zamagljeno staklo na satu nije razlog za reklamaciju. Zato nemojte paničariti i uvijek radije pričekajte da vidite hoće li magla nestati sama od sebe. Ako potraje ili se pretvori u vidljive kapljice, pošaljite nam robu na reklamaciju.
32. Što mogu učiniti ako je moj paket stigao oštećen ili je nepotpun?
Oštećenje pakiranja mora se prijaviti u roku od 24 sata od njegovog preuzimanja. Trebat će nam fotografije paketa, oštećenja i robe, kao i fotografija na kojoj se vidi cijela kutija robe na vagi (također s težinom). Ako nešto nedostaje u paketu, provjerit ćemo situaciju i riješiti je izravno s prijevoznikom. Pošaljite nam sve potrebne fotografije na info@timestore.hr.
33. Što mogu učiniti ako me zanima skraćivanje remena, t.j. narukvice?
Trenutno ne pružamo plaćeni prepravak remena, odnosno narukvica. Međutim, kako bismo održali i ojačali dobre odnose s kupcima, narukvicu vašeg sata možemo besplatno skratiti na željenu duljinu. Zato izmjerite opseg zapešća i navedite nam ga u napomeni narudžbe. To se odnosi samo na metalne narukvice s karikama. Ostatak karika isporučuje se zajedno s proizvodom u paketu. Međutim, ne jamčimo skraćivanje remena unutar roka dostave.
34. Što mogu učiniti ako me zanima trenutno nedostupan model?
Žao nam je, ali naši dobavljači potvrdili su da ovi modeli nisu dostupni. Nažalost, nemamo dodatnih informacija o tome je li model nedostupan zbog privremene obustave proizvodnje ili je proizvodnja ovog modela u potpunosti ukinuta. Ne možemo ga ni naručiti za vas. Međutim, možete pratiti stranicu određenog modela da biste vidjeli hoće li možda postati dostupan.
35. Što mogu učiniti ako moje online plaćanje nije bilo uspješno?
Nakon neuspješnog online plaćanja, nije moguće ponovno generirati link za plaćanje narudžbe. Međutim, imate 3 mogućnosti:
- Ako ste i dalje zainteresirani za online plaćanje, kontaktirajte nas. Otkazat ćemo vašu izvornu narudžbu i moći ćete je ponovno izvršiti uz online plaćanje.
- Možemo vam poslati narudžbu pouzećem za koju se naplaćuje dodatna naknada. Ako ste zainteresirani, kontaktirajte nas i mi ćemo promijeniti način plaćanja.
- Narudžbu možete platiti bankovnim prijenosom. Ne zaboravite na VS koji je broj vaše narudžbe.
36. Što mogu učiniti ako su uneseni pogrešni podaci tijekom narudžbe?
Kontaktirajte nas e-poštom ili telefonom što je prije moguće. Promjena je moguća ako narudžba još nije poslana.
37. Što mogu učiniti ako zaprimim oštećenu robu?
Robu treba provjeriti odmah nakon isporuke. Svaka šteta mora se prijaviti telefonom ili e-poštom u roku od 24 sata od preuzimanja i otkrivanja štete. Opišite štetu što je detaljnije moguće i priložite detaljne fotografije oštećenja, kutije i koda proizvoda. Ako zaprimimo e-poštu s takvim fotografijama u roku od 24 sata, odmah ćemo provjeriti situaciju. Zatim ćemo vas kontaktirati i ponuditi opcije za rješavanje situacije na vaše zadovoljstvo.
38. Što mogu učiniti ako želim otkazati narudžbu?
Odmah nas obavijestite telefonom ili e-poštom. Otkazat ćemo narudžbu i poslati vam e-poštu o otkazivanju. Nažalost, ako je narudžba već otpremljena, ne možemo je otkazati. Kako bi se nama vratila, narudžbu nemojte preuzeti. Nakon toga ćemo je otkazati na vaše zadovoljstvo.
39. Što nije obuhvaćeno jamstvenim servisom?
Jamstveni servis ne pokriva štete uzrokovane mehaničkim oštećenjem. Predmet reklamacije su greške proizvođača i funkcionalni problemi koji se javljaju tijekom jamstvenog razdoblja. Jamstveni servis ne vrijedi u slučaju:
- istrošenih, oštećenih, napuklih, poderanih ili ugraviranih remena;
- mehaničkog oštećenja, poput puknuća, pucanja stakla pri udarcu, padu i slično;
- izvučene krunice, ispadanja kamenja, gubitka vijka i slično;
- zamjene baterije 6 mjeseci nakon kupnje,
- bilo kakvog oštećenja kućišta, remena ili narukvice,
- oštećenja uzrokovanog nepravilnim rukovanjem ili održavanjem sata,
- oštećenja od vode (osim ako se radi o ronilačkom satu s vodootpornosti od najmanje 100 ATM,
- puknuća keramike u satu s keramičkom narukvicom ili kučištem.
Ni u kojem slučaju ne postavljajte sat između 21:00 i 5:00. To može ozbiljno oštetiti njegov mehanizam.
40. Što znači jamstvo isporuke?
To nije jamstvo isporuke unutar roka koje vidite za svaku stavku na stranici. U slučaju gubitka ili oštećenja pošiljke, nećemo čekati obradu reklamacije s prijevoznikom. Nakon primitka potrebne foto dokumentacije, poslat ćemo vam novu robu ili izvršiti povrat novca.
41. Što znači oznaka Second hand?
Na našoj stranici možete pronaći i robu s oznakom Second Hand. Ovi su proizvodi grupirani u zasebnu kategoriju. Osim toga, ovi modeli imaju narančastu etiketu pored fotografije na kojoj piše Second Hand. Budući da svaki proizvod iz kategorije Second Hand ima svoj nedostatak, morate pažljivo pročitati opise svakog modela. Prva fotografija proizvoda uvijek je ilustrativna, originalna od proizvođača. Na sljedećim fotografijama možete izravno vidjeti grešku, oštećenje, promjenu na remenu ili narukvici i slično.
42. Trebam reklamirati sat kojemu je isteklo jamstvo. Što mogu učiniti?
Ne pružamo uslugu servisa nakon isteka jamstva. Ako proizvod ima problema nakon isteka jamstva, preporučujemo da se obratite provjerenom proizvođaču satova na vašem području ili ovlaštenom servisnom centru brenda.
43. Zašto su proizvodi na vašoj e-trgovini povoljniji nego kod ostalih trgovaca?
Sami određujemo cijene proizvoda naše e-trgovine, ne slijedimo preporučenu cijenu proizvođača. Zato su naše cijene niže. Pokušavamo ih prilagoditi tako da budu najbolje na tržištu.