Svaku pritužbu rješavat ćemo na vaše zadovoljstvo u skladu s važećim zakonskim propisima Slovačke Republike. Kupac je dužan provjeriti robu nakon primitka kako bi se utvrdile eventualne pogreške i nedostaci na proizvodu. Kupac je dužan sve nedostatke odmah prijaviti našoj tvrtki (idealno putem e-pošte). Ne odgovaramo za nedostatke nastale od strane prijevoznika (potrebno je sastaviti zapisnik o oštećenju/reklamaciji kod prijevoznika).
Zakonski rok od 24 mjeseca primjenjuje se na robu, osim ako nije drugačije navedeno. Jamstvo pokriva nedostatke nastale u proizvodnji.
Jamstvo ne pokriva:
a) nedostatke uzrokovane normalnom uporabom
b) nedostatke nastale nepravilnom uporabom proizvoda
Upozorenje: istrošenost kožnih remena, ispražnjena baterija, normalno trošenje i habanje proizvoda uslijed uporabe, oštećeno staklo, udubljeni sat zbog izvučene krunice, ispuštena/slomljena krunica ili ispadanje/labavost kamenčića (mogućnost usluge zamjene za kamenčiće, nakon provjere njihove dostupnosti, možemo ga implementirati u okviru održavanja dobrih odnosa s kupcem) ne podliježu jamstvenim popravcima.
Procedura za reklamacije:
1. Reklamirani proizvod pošaljite kao paket (ne pouzećem i ne kurirskom službom) poštom na adresu: Packeta International s.r.o – HR post (NSC), (98533452 TimeStore.hr), CANADA 2015 s.r.o., Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, Hrvatska
Ovo je sabirno mjesto, odakle se pošiljka zatim transportira direktno u sjedište naše tvrtke. Nakon fizičkog preuzimanja pošiljke, odmah ćemo Vas obavijestiti i obraditi Vaš zahtjev.
2. Ovdje ispunite i ispišite reklamacijski protokol:
Molimo ispunite sva plava polja. Primjer:
1. Ime i prezime
Ime i prezime vlasnika, ali i Ime i prezime naručitelja (navedeno na računu) u slučaju da nije identično.
2. Roba kupljena u
Timestore.hr
3. Broj dokumenta
Varijabilni simbol – broj narudžbe
4. Reklamirana roba
Šifra proizvoda s računa (npr. Casio GA-100-1A1ER)
5. Opis nedostatka, predmet prigovora
Primjer: sat rosi, zaostaje, ne radi, pao je indeks, neispravan prikaz/analogni, kazaljka je ispala, gumb ne radi, sat je poplavljen, sat kasni XY minuta/sekundi dnevno/tjedan, kronograf ili druga funkcija ne radi
Pažnja: istrošenost kožnih remena, prazna baterija, normalno trošenje proizvoda, poplavljeni sat zbog izvučene krunice ili ispuštena/slomljena krunica ne podliježu jamstvenom popravku.
Kako pravilno zapakirati robu koju šaljete u e-trgovinu:
- Koristite kvalitetan materijal za pakiranje: Za pakiranje je idealan tvrd i dovoljno čvrst karton ili kartonska kutija. Posebnu pažnju obratite na nepropusnost i otpornost materijala za pakiranje. Vlaga ili istrošenost materijala za pakiranje može bitno utjecati na njegovu sposobnost zaštitite sadržaja pošiljke.
- Koristite odgovarajuću veličinu kutije: Omot pošiljke bi uvijek trebao odgovarati onome što je unutra. Sadržaj pošiljke bi trebao biti fiksiran i unutar pakiranja se ne smije slobodno kretati niti stršiti van.
- Slobodni prostor ispunite materijalom za fiksiranje: Slobodni prostor unutar pakiranja ispunite bilo kojim mekim materijalom, npr. novinama, poderanim kartonom ili zračnim jastučićima. Sadržaj koji se prevozi mora biti fiksiran, roba se ne smije slobodno kretati unutar pakiranja.
- Kutiju dobro zalijepite: Paket zalijepite na način da ništa ne bi ispalo. Najbolji način je lijepljenje u križ. Po potrebi, zalijepite pošiljku i na rizičnim mjestima (npr. spojevi na rubovima).
- UPOZORENJE: ako za transport odaberete omotnicu za pisma, e-trgovina ne odgovara za eventualni gubitak sadržaja. Pravilnik o reklamacijama naših prijevoznika ovakav gubitak ocjenjuje kao neprikladno pakiranje od strane pošiljatelja, a kupac u potpunosti preuzima odgovornost za gubitak.
Vašu ćemo reklamaciju obraditi u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od njenog primitka.
Točan tekst reklamacijskog postupka možete pronaći na stranici uvjeta poslovanja u točki 8.